Å vad bra du är anna.

Om jag bortser från hela Ipod händelsen nu, bortser från alla idioter, bortser från alla svek och bortser från alla ordkastningar som finns i mitt huvud nu som bara går runt och runt och runt som gör att jag seriöst bara vill åka utomlands hoppa av skolan bli fett känd och fucka allihopa SÅ KAN JAG skriva ett normalt blogginlägg...
Och nu kom mamma in och sa ring mormor och säg tack(fick 100kr i ett brev för att jag har namnsdag idag) Så sa jag att jag gör det snart för att jag KAN inte ringa någon när jag är såhär för då kommer jag antagligen 1.börja grina 2. Lägga på för att mitt huvud tänker på idiotiska saker 3. vara otrevlig
Då säger hon du får tänka på mormor och allt lalala med den där idiotiska tonen i rösten.. Min mormor har inte lång tid kvar på jorden tror läkarna därför.. Skönt samvete jag fick nu. Helvete.

Min dag har inte vart rolig för fem öre. Vaknade upp och mådde så jävla äckligt, helt täppt i näsan och svinförkyld, så jävla ont i halsen det typ rasslar när jag pratar, och sjukt ont i kroppen&huvudet.. Försökte tvinga mig att gå till skolan men nä d gickk inte, ännu en skön grej på samvetet. Fuck it all..
Legat här hela dagen, sen kom mamma hem. Fick present av henne, pappa, mormor föra tt jag har namnsdag. Blev glad. Slutade med att hon börja bråka om skolan och jag fick damp i helvetet och kastade en kudde på henne. De låter säkert skit kul "kastade kudde på henne" Men det VAR idiotiskt gjort, jag är en idiot.
Och sen kom jg på att min ipod var stulen!!!!!!!!!!!!!!

Fan det här håller inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0