Blir så jävla förbannad

Nu blir jag så jävla arg så jag fan kan slå ett hål i väggen.. inte för att jag seriöst skulle kunna det för jag är så jävla svag i mina armar men jo fan jag borde kunna göra det när jag är arg.
Det här med snyggheten. Utseendet. Sättet att bete sig. De här kommer finnas i alla tider, alla olika gäng.
De populära, sportiga, utländska, fula, töntiga, emo, osv osv.. Hur idiotiskt är det inte?
Och hur idiotiskt är det inte hur folk beter sig? alla bara är dumma mot varandra och snackar skit? jag vet jag är inte perfekt men det är inte precis det jag försöker få fram i den här text. De jag försöker få fram är att man inte kan hålla på såhär. Jag fick precis höra på chatten på facebook " ha inte så mycket luft "
Åherregud. Hur fan kan jag ha för mycket luft? jag fattar innebörden men det är så JÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA idiotiskt och dumt och man är fan bara dum i huvudet om man säger så till en människa.
Innebörden av "ha inte för mycket luft" för er gamla, riktigt svenska eller mindre betyder att man tror för mycket om sig själv. Man tror att man är störst, bäst och vackrast. Man tror att man är bättre än andra.
Jag förstår om någon här i världen tycker så om sig själv. Men hur kan man rent utav sagt bara säga så till, ja t.ex mig? När man varken har pratat med mig irl, känner mig eller vet något om hur jag är som person?
Hur fan kan någon människa som bara sätt mig gå i verkligheten tycka så om mig? Hur kan folk dömma andra folk så hårt på bara utsidan? De är så sjukt, bara för att jag kanske sätt lite "jag tror jag är bättre än dig" ut när jag gått någonstans betyder det inte att jag tycker så. Jag kanske är världens ynkligaste människa under min hud? Jag kanske tycker jag är värdelös, dum i huvudet och har ångest över mitt utseende innerst inne? Tror du den som känner så mår bättre utav att någon säger sådär till en?
DET ÄR så sjukt jävla idiotiskt och jag vill bara skjuta skallen av folk som behandlar andra såhär.
Egentligen är det inte många som tror så mycket om sig själv här i nynäshamn, om man tänker mer på det så tror jag fan inte att NÅGON tänker så om sig själv. Så jag fattaarrrr inte varför idioter ska hålla på och behandla andra sådär. Shit herregud. Säg att ni tycker att dom passar i just den där outfiten, den hårfärgen eller sminket dom har någon dag istället.
Var snäll istället för dum. Är så jävla trött på dumma människor. Att såra någon är inte BRA det är DÅLIGT. Man ska vara mot andra som man vill att dom ska va mot en.
JAG VET ATT jag inte är perfekt och har aldrig vart det, kommer aldrig bli. Men är det så dåligt att tycka om sig själv, lite? Får man tycka att man ser bra ut ibland, tycka att man är duktig som klarat av någonting?
Eller är det helt fel, har man för mycket luft då? de är så jävla sjukt. Har sagt det förut och jag säger det igen, man har fötts såhär, man kommer alltid se ut såhär. Jag kommer alltid ha min näsa, mina ögon, min mun, mitt ärr på kinden, mina stora höfter, mina långa ben och fräknar på näsan. Varför kan jag inte lika bra vara nöjd med det då? Varför ska jag gå och vara missnöjd med någonting som kommer följa med mig enda tills jag dör? Sluta hata och må dåligt, börja älska och må bra.
Jag har iallafall börjat min "inre kamp" mot mig själv och mina dumma åsikter om mig själv att jag är ful,lång osv. Jag ska fan börja älska mig själv som jag är. Jag ska tycka att jag är skitgrym på alla sätt när jag är klar med den här grejen.
Fan, gör det ni också


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Håller helt och hållet med dig bruden! Stå på dig och var dig själv, skit i alla avundsjuka idioter ;)

2010-12-28 @ 21:58:00
URL: http://musicsparadise.blogg.se/
Postat av: lilljullan

bra där anna du är bäst coh snyggast enligt mig, men avslöja inte dina svagheter. aldrig! för dom som antaglien är avundsjuka på dig, sitter hemma vid sina datorer och skrattar åt att du blir ledsen. det finns tydligen så äckliga människor <3 love u

2011-01-04 @ 19:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0