Dan före dan före dopparedan

Tjena fancys, läget? med mig äre luugnt, lite krasslig i halsen men hur ovanligt var det då? Näeeee. Igår var jag med Paowi i farsta, vi shoppade lite julklappar och lite annat. Jag köpte en så jävla fin klänning så jag dör:D en långklänning ! shiiiit, fick ta stolrek 42 för att den skulle räcka i längden hahaha.. men den är fin endå. Sen köpte vi lite smått. åt på donken. softade. Träffa Mia och Naida på tåget hem. Sen var vi med Rebecca hela kvällen vi drog t ica köpte chips och grejer sen satt vi bara uppe och snackade tills typ halv 4... cosytimes! Idag vaknade vi runt halv 1, mamma var inte hemma, hon och pappa hade åkt för att köpa julklappar :D wooho!
Vi ska väl käka nu, frukost.. trots att klockan är tre hahhaa.. åherregud.
Sen vet jag inte vad vi ska göra, vet att mamma kommer komma hem med en gran sen iaf! hihi. Så klä granen idag blir det iallafall, får se ifall det händer något mer.
Imorgon ska jag paowi och beci kröka iaf, det blir kult. Sen äre julafton. Sen.. aa då äre väl nyår vi får vänta på. Och den awesomeness mellandagsrean. Och juste den 29onde har jag tid hos frissan.. ska färga håret, vet inte hur dock. Knazzzzzzzzzzzz
Aja dagens outfit:-)!

Svart halsduk, JC
Lång vit kofta,  H&M
Ljusrosa tisha, ginatricot
Jeans, vet inte!
Snygg utväxt, anna wanqvist

Och sitter och lyssnar på deuces, shit jag har lyssnat sönder den asså kan alla jävla lyrics.. haha feet soft. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0