do you ever feel, feel so paperthin

Hey guys, jag vaknade precis och klockan är 16.15.. ytterst skön chey. Idag ska jag nog inte göra så mycket som jag skulle vilja göra. Jag skulle vilja SPÅRA och bara festa som en jävla maniac men det verkar inte min hälsa säga ja till. Eller mamma. Jag måste vara frisk till julafton etc.. så de blir väl. inte så mycket gjort. idag.
Förra helgen när ja var sjuk kollade jag och mamma på Narnia 1 klockan 18 på femman. Nyss sa mamma "Idag är det Narnia prins Caspian på femman klockan sex, det måste vi ju kolla på!!" - "Det kollade vi på förra helgen också, shit snacka om att jag är sjuk hela tiden..." haha. Fett soft endå, spend some time with mama. Hon gör fan allt för mig måste försöka ge tillbaka lite. New years promissss måste bli att försöka vara en bättre dotter.
Aja så Narnia står på schemat.. sen kanske träffa klicki klacki paowi. Imorgon ska vi till handen, ska köpa lite julklappar:D Sen ska vi kolla på hennes syrras juluppvisning, hon är cheerleader. Hur cool? Haha!;)
Sitter och dunkar musik tänkte väl dela med mig lite av det bästa just nu! Finns många favoriter!

Tim Berg - Seek bromance Avicii vocal edit
Shakira - Loca
Demarco - She can't wait
Tom Boxer, Antonia - Morena
Necro - Who's ya daddy?
Young Jeezy, Nas - My president
Kim Carnes - Bette davis eyes (ständig favorit haha)
City and Colour - The girl
Katy Perry - Firework
Chris Brown - Deuces
Chris brown - Boing
Chris Brown - Fallen Angel
Rihanna - S&M
Chris Brown ft Lupe Fiasco - Girlfriend
Far east movement - Like a g6
Pitbull ft T-pain - Hey baby

Nu ska jag logga ut från blogg.se och logga in på Facebook.com. Life. Hahahaha. Bye byyye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0