För det är samma himmel, samma hav

Dagen med stort d... idag är det julafton. Nu är klockan fyra. Gick upp runt tolv idag, fixade iordning mig och städade lite. Har hjälpt till att laga mat, nu har jag småkollat på kalle anke. Är inte ens intresserad av kalle anka längre. Been there done that.. lite nedstämt känns det.. Men, så är det. Snart ska vi äta, det är bara jagmammapappa och min farbror bengt. Pappa o bengt kom nyss. Mormor kan inte komma för hon e sjuk. Men så är det.
Ja, efter maten ska vi öppna paket. De blir nog inte mycket mer, sen ska jag och mamma gå förbi mormor och droppa paket, sen ska jag hem till paulina. Vi ska festa lite ikväll, vet inte om vi ska på midnattsmässan. Tror de,mamma ska dit. Vill nog gå dit med henne tror jag. Så aa.. lite bilder!




Sådära.. ja jag vet, bara bilder på mig. Men så är det när "familjen" är fotoskygga. Så nu ska jag ut till köket och äta mat, lägger upp bilder o så på vad jag fick sen..
God jul då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0