for your love

Holla at ya! jungle beaaaaaaats holla at me.. nääp. Men vettere är fett jävla arg idag, är på sicken dåligt humör pga massa, citerar jojos status "Jag och min hjärna samarbetar inte så bra, tänker på allt jag inte ska tänka på...". Knaz hörrni!
Har lagt bort luren pallante snacka med någon heller asså. Whatever
Imorgon ska jag till stan på mellandagsrean jaaaaaaaaaaaa så jävla taggaddddd, jag och jojo ska åka:) vi kommer säkert fynda en massa! I hope. Är förövrigt nästan frille nu, de e bra att bara ligga i sängen timma efter timma när man är sjuk man blir ju fän frille! Så de äär bra.
Ska göra lite skolarbete ikväll, försöka iaf. NEJ FAN jag SKA.
Sköna rykten det finns i nynäs btw. Seriöst det är ju fan fel på folk asså, haha!
Ajjjaaa! hare bra puss!

Skön bild från ettan förra året, när jag gick på fredrika! Skönaste grabbarna hade jag i klassen.. Saknar dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0