håårfärgstrubbel

Hollaaa! Sitter här och pluggar vettni.. riktigt jävla hurtig tjej de här asså! Känner att jag ska ha bättre betyg än g och vg. De funkar inte längre, måste lösa det.
Har fått saker som jag ska göra på lovet av mina kära lärare. Så de är ju kul. Svinkul. Verkligen awesomeness way to spend time.
Haha.. Aa ja, gick upp runt fem idag. Som vanligt.. haha skön man är! Inte!
Aja imorgon kommer paowi hem, äntligen :-) har inte sätt henne sen jag blev sjuk, dagen innan julafton:( ush! Såå ska jag till frisören imorgon också. Färga håret. Vettefan, funderar på en hårfärg, ska lägga upp bild.
Aaa så inge mer att säga, dags att plugga vidare! Heydoo!

Den färgen! what do you think?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0