hemskt

Shit asså gårdagen var seriöst de värsta jag vart med om... herreguuuud. Kan inte snacka om de det ser inte bra ut men det innehöll några jävla idioter till poliser och massa människor som var arga och ledsna. Shit..
Aja. De va meningen att jag skulle va hemma och bli frille helt men det blev inte så, dumt.. Men fick i mig alkohol iallafall i STOORA mängder not.. har inte käkat ordentligt så blev svinfull på hur lite som helst de e inte okej asså.. Idag har jag ont i huvudet, magen, svin ont i benen och en stukad fot. Och en sminkväska på stället vi var på igår. HERREGUUUUUUUUUUUUUD. Och sen tror jag fan att jag har lunginflammation det gör fett ont när jag andas och grejer. Shit skönt liv miss w.
Idag ska jag rehaba.
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0