Heyey

Hey! Igår natt var jag fett lack på livet.. Sen mötte jag julia och kajsa och rökte sen gick vi hit, vi satt uppe hela natten och pratade,skrattade och spelade spel! Det var mysigt, fina tjejer de där. Vi somnade runt 5 och jag skulle upp sju typ.. vaknade försent runt 8, sen tog jag och jojo 9 tåget in till farsta. Vågade inte åka till stan pga bombhoten haha:s call me silly men seriöst vilka dagar om inte mellandagsrean är det mest folk i stan? Då är det väl då dom borde slå till? Och bombhoten går ju ut till NK, åhléns och centralen, det är ju där man är! Så nej tack. Inga bombande talibaner för min del.
Köpte lite saker, hittade inte så mycket faktiskt! Trots rean.. men dom reade nästan bara skitsaker känns det som. Hittade iallafall lite saker, och ett par jävligt fräna shoes till nyår och mina framtida partydagar ute på krogen. Awesomeness.


2 armband H&M 30:- kr var! fynd!

Awesome skor från scorett, Tiamo, 699:- kr

(suddig bild) Ögonskugga från make-up store, 108:- kr
Silkes/glans droppar från kicks, 59:- kr
Nivea Ansiktsmask (redan använt halva hähä) 20:-
Tröst choklad... till min kompis som har blivit dumpad:( så ska ge den till henne! Choklad löser allt!<3

Awesome skor eller hur?
Bye lovers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0