idjut

Ny blogg igen, tröttnar på de gamla och aa kändes att det var dags. Var fett taggad till att skriva idag göra massa roliga sake rpå bloggen men det ändrades iallafall för 30 minuter sen.. skulle ut och hämta min ipod och mina hörlurar som jag la i väskan igår på kvällsskolan.. Guess what? Någon har baxat podden.. fan vad sur jag är jag orkar inte jävla fitt idiot cp som har tagit den. Och om isac och dom driver med mig och har tagit den på skoj nu ska jag seriöst döda dom..
FUCK. & när jag sa det till mamma fick hon världens utbrott sa massa idiotiska saker också de slutade med att jag sprang in till toan smällde igen dörren och stod och hoppa av ilska typ seriöst fan vad sur jag är!!!!!! Jag vill bara skrika och slå någon shit asså känslan i min kropp nu är bara så jävla äcklig. FAN helvete jävla horungar det finns i den här fittvärlden.
Vill baraaa spyyyyyyy shit hora fitta. hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0