is that all you got to say?

Tjenatjena! Allt gick bra igår, picked up my makeup och sen slagga jag hos paow. De är ju så mycket som händer i mitt liv asså.. intressant blogg. Hahahah. Aja, var i skolan, gjorde typ ingenting, utvärderingar och kollade på film. Trevligt. Och för en gångs skull var de god mat asså! Kycklinggryta och ris typ sen med sweet chili på och majskolvar till, gottt!
Efter skolan åkte jag till centrum och fick pengar av pappa och mormor sen så åkte jag och köpte julklappar. Köpte en lur till mamma i julklapp från mig mormor och pappa. Kan inte betala den själv liksom tjarå cashen då.. Sen köpte jag lite ljushållare greejer till farmor, nytt lakanset till pappa han ville ha det hha. Sen en grej till mig själv ni vet ett sånt där silverträd man hänger smycken på? Fett fint blev det iallafall!
Sen var de några idioter som drev om helgen via telefonen och dedär är bara omoget asså.. dom fattar inte respekt för folk, särskilt inte efter det som hände i helgen. Shit asså.
Nu har jag och mamma och paulina ätit mat här hemma, fett gott. Sen nu ska vi slagga typ vi e skittrötta.. paowi ska väll hem senare. så tjarå bitches!

Första bilden med Anna W med en cigg i handen... 2008. Då var det rubriker! haha, herregud. Midsommar 2008!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0