It's done.

Nu har vi avklarat julafton. De va ju trevligt. Shit man märker verkligen att min käre mor vill göra allt i världen för mig.. credd till henne för att hon är grym mamma, hon är världens bästa morsa! Älskar dig mamma
Nu sitter jag här, softar. Fick en ny lur, en sony ericsson med knappar. TACK GUD. jag kan seriöst inte ha en mobil med touch. det är det jobbigaste jag vet. Äckligt är det, särskilt när det är kallt och när man dricker! Ush.
Aja så de blev jag glad över! Sen som ni vet blev ju min ipod stulen i skolan. IDIOT förövrigt. Fick en musikspelare inte en ipod men nått annat hähä :-) fett soft man kan kolla film på den och allting haha.
Fick lite småsaker och sen pengar också. Pengar till THAILAND!! ytterst trevligt.
Lägger upp lite bilder. Orkar inte skriva så mycket för är så jääääääääävla sjuk typ. Eller, SÅ JÄVLA förkyld är jag. Helt sjukt. Täppt i hela näsan asså känns mer som täppt i hela huvudet.. öronen dunkar, bihålorna dunkar och huvudvärken kommer sakta mer och mer och är så sjukt täppt i näsan. Ush fyfan!  Måste bli frisk, jag som skulle festat gal1 idag men nej så blev det ju inte. FITT helvete var skittaggad. Aja ! That's life.
Livet är knäppt fan ibland vill man bara lägga av. Men ibland äre bra. Får väl se fram emot dom gångerna det är bra! typ som nyår, 20 januari, thailand, flytten osv. Aaaja. Hejdå alla jul älskande svennar


förrätteen... bengt pappa mamma.. julklappar.
Ska föreesten få mer julklappar imorgon :D vi var ju inte särskilt många här, ska få av resterande släkt dvs kusiner moster osv :-) kul! Aja tjaaaaarrå deppmode på g!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart ska du flytta?

2010-12-25 @ 00:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0