jul i vårt hus

Nu har granen kommt upp, julklapparna ligger under och kylskåpet är proopppaaat med julkäk! Det är ju cosy hörrni. är inte det största fanet av julafton men vafan, de är ju inte direkt nå fel me den. Pallante stressen och all jävla uppståndelse över något som egentligen var att jesus dog elelr föddes eller vad det var..
Aja nu är jag iallafall sjukt trött och både paow&becca has left the building, jag ska slagga en stund, är sjukt trött. Fattar inte varför borde va sjukt utvilad. Menmen. Imorgon får lovet börja på riktigt, då slutar vi färska if you know what i mean! ;)
HEYDÅ

Bild från idag.. tryade ut min klänning lite och ett par klackisar för att se hur det såg ut. ny profilbild på face också. haha en gammal bekant kommenterade "möblerna bakom ser ut som dockmöbler" Det är fan sant, haha ! ser ut som en jätte.. Aja, det är väl det jag är. Ska bara hitta någon jätte som kan ta hand om mig! ;)
pusshej!


Kommentarer
Postat av: samantha

Förjävla snygg bild Anna!

2010-12-29 @ 06:41:02
URL: http://taatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0