n.e.r.d hypnotize u

GRYM jävla låt grabbar! och en grym jävla HEADER man har fixat idag känner jag, den är fan grym! Man blir glad bara man kollar den iallefall jag hähä. Massa sköna stunder och människor på min blogg de är grejer. Ja den är jag nöjd med!
En annan sak jag är nöjd med men samtidigt fett onöjd, jag och mamma ska beställa pizza t middag.. FETT GOTT.. fett ONYTTIGT. Åherregud gymmet jag hälsar på dig i veckan hörs då.
Aja nu tänkte jag kanske softa till det lite och ta ett bad. Jag har förövrigt en jobbig tanke som liksom inte går bort den sitter där hela tiden, glömde min sminkväska igår ju... ååh. Måste gå och hämta den åtta. SHIT. onödigt som fan.
Whatever nu ska jag bada sen ska jag käka piizzaa. Seeeeya

Du kan få hypnotize me pharreelllll williams, sångaren i n.e.r.d
Sexbomb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0