Säljes..........

Tjena alihopa! Nu äre så att jag inte vill ha kvar min fjällräven jacka pga överflöd av jackor hahaha.. Nej men jag känner att jag inte vill ha den längre bara, + att jag måste ha lite cashis tills i februari vettni när man drar till thailand.

Färgen är mörkblå, storleken är xxs och jag vet inte riktigt vad jag har tänkt mig för pris!
Men är det någon som är intresserad hör av dig till mig antingen kommenterar du här i min blogg, skriver till mig på facebook eller messar mig, om du har mitt nummer! Annars är det nog inte så svårt att fixa, om du är en nynäsbo :)

Har inga direkt bilder på själva jackan i sig, men om man tänker på att jag är fett lång etc. Så passar den lika bra på människor som är 1.80 som människor som är 1.65. Den ser klart ut sagt lite mer kompakt ut på såna som är lika långa som mig och på kortare människor ser den lite större ut. Men what so ever så finns det ju faktiskt möjlighet att prova den om man är intresserad :) sååå, om ni är intresserade vet ni hur ni ska få tag i mig!

Så ser den ut hörrni! Den är i skitbra skick, tänkte kemtvätta den nu efter nyår också så den är helt felfri efter. Som sagt, hör av dig om du vill ha den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0