shoppashoppashoppaaa

Hey! idag drog jag och paow till handen :-) mötte massa människor där asså! trevligt.. paow köpte en klänning tills imorgon. jag köpte lite småsaker bara:-) har typ allt inför nyår! trevligt trevligt!
Lägger upp två bilder på en tshirt jag köpte och en kofta.. sen köpte jag en randig tröja också med strass vid axlarna men bilden på maajj blev dålig så skiter i att lägga upp den :D Och lite småsaker.. med en oskön blixt på bilden! men whatever är inte värsta pro bloggarn.
Nu ska paow och jag test-fixa ossinför imorgon. måste ju se så allt funkar liksom!

Snygga tröjor va:-) seen én flashy ring!

Örhängen tills imorgon..lösnaglar,lösögonfransar. cosy cosy
hare bra hejjjj!

MIN NYA hårfärg syns förresten på korten. de blev inte så mörkt som jag sa..... nää jag ångra mig, utan lite naturlig blont istället! gillare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0