Var det en spegel? hahahahahhaha irl skratt

Våra sms är fan de fulaste jag har sätt haha..
P för paow A för annie

A: kmr du t skolan
P: aa dudå
A: a d gör ja
P: oki

A: när du rast
P: halvtimme durå
A: nu kom t café
P: nej orkar inte e i A korridoren
A: oki

P: mamma vart skitsur hon ska typ ringa polisen och fråga vad dom höll på med haha
A: mamma me haha
P: hon fick spunk
A: aa vem får inte de asså
P: haha jävla idioter. den lilla respekt jag har för polisen försvann nu
A: samma här

P: jag såg nyss en tjej i port73 med skägg...
A: haha due sjuk
P: det är sant stackarn
A: Var de en spegel?
P: haha vadå spegel som att det var jag eller? schysst du va då:/
A: HAHA SKOJA fan va kul de va
P: hahaha du är däremot sjuk! HAHAHA
A: haha jag dör. Hej vad gör du
P: Hahaha jag med. hej är på port73 dd?
A: ååh är de kul där? skicka mms fett kul. jag lyssnar på chris bbbbbbbrown
P: Aa ser ju tjejer med skägg. Nej men det är trevligt inge märkvärdigt. aa fast venedla tog tillbaka sin tele
A: oki. tråkig
P: ja nu ska vi äta på donken
A: äckel
P: Snäll tjej
A: älskar dig
P: love you

HAHAHA love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0