welcome back

Har liksom inte haft access till dator på ett bra tag.. har vart sjuk i tusen omgångar, som inatt asså led av 40 graders feber it was hurrible. Förövrigt - Min data. De va ju såhär att de va en svart fyrkant uppe i hörnet och ljjudet funkade inte.. Så jag fick spunk en dag och slängde in den där grejen som man drar ut som tagentbordet ligger påå,ni vet? så smällde jag in dne och så gick den inte och få ut. och så skulle jag dra ut musen eftersom sladden satt där bakom och då typ drog jag för hårt så någon sladd i sladden gick sönder så musen funkade inte. Då blev jag så sur så jag slängde ner hela skiten på golvet typ... Så vi lämnade in datorn. Och hela grejen med fyrkanten i hörnet och att ljudet försvann var för att jag råkade trycka på en "bild i bild" knapp...... som gör att det kommer en bild i bilden(den svarta fyrkanten) och att ljudet försvinner. ÅHERREGUUD. Vilket betyder att det bara var en knapp som orsakat problemet. Så nu blev det 2000:- i onödan pga en jävla fucking knapp.
Life goes on.....
Haha. Ska förövrigt bara rehaba under den här helgen e så jävla trött på att va sjuk.
Måste bli frisk och komma in på banan igen. Förövrigt har jag fett mycket att se fram emot!
Jullov, julafton, nyår, 20 januari jag 18, thailand 21 feb, flytta 1a mars.... Soft ju. 18 and life liksom, vem kommer festa hela tiden? missssss weeeeeeeeee.
Sjukt trött på att försöka va så jävla perfekt hela tiden. missförstå inte. jag kan inte stå ut med att NÅGOT är fel. antingen har jag för lite smink, för mycket. dålig hy eller torra läppar. utslag av något jag är allergisk mot. utväxt i hårbotten. håret blir slitet. jag blir tjock av en pizza. jag har för långa ben. för stora höfter. mitt ärr på kinden styr allt. asså.. förstår någon eller? E SÅ SJUKT trött på att försöka vara perfekt.. det går inte ens och jag orkar inte vara såhär utseendefixerad. What the fuck hur ska jag komma ur de här? de knaaaz..
Aja har inte ätit på hela dagen tänkte göra den här lilla sjuka tiden till en fördel och droppa några kilon och liksom inte äta när jag är sjuk. De e lugnt när man är sjuk för man har så ont överallt annars och att äta är liksom inte prio nr 1 för mig då.. haha. Så nu ska jag dricka cola hela dagen och dö typ.. e fett glad att jag har ljud på datorn och de igen för då kan jag ju kolla film här yeeeeees det ska jag göra iikväll. Cosy times!
However ska dra nu ut tjut tja

För någon vecka sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0