you make me wanna lala

Har softat med paulina heela kvällen. snodde 2 cigg av mamma HAHA hur coola är vi? hahaha, sen fixade hon mina ögonbryn... haha. Kul vi har. Sen skulle vi gå någonstans så sa jag det till mamma då lacka hon ur eftersom jag vart sjuk som fan så får inte gå ut måste va frisk tills julafton.. tung liv haha. Trodde att jag skulle vara sämre än jag var ikväll alltså, börjar känna mig frille. Men ska nog endå ta det lugnt eftersom jag verkar köra igång allt när jag känner mig bättre och det slutar alltid i att jag blir sjuk igen. Bad habbit.
Lyssnar på Ashlee Simpsons - Outta my head. Fett skön ju.

However, funtar på att bli brunett. Har aldrig vart de. Undrar hur det skulle se ut. 50/50 är alla åsikter, 50 procent säger nej 50 procent säger ja. shit måste köpa en peruk och se hur det ser ut asså... hahaha. Nej men det känns som jag är den enda av alla här som bara haft en hårfärg föralltid typ. Kanske dags för en förändring? Shit jag vet inte! Ska man behålla mrs silverstedt looken eller go for something ellssss? Jag vet inte. Tror iaf mina ögon skulle bli fett schöna om jag har mörkt hår. Och mina drag skulle synas mer. Whatever i can't decide.

Det finns seriöst inte många snygga killar här i nynäs. Och helt plötsligt kollar man ner på dom som går i grundskolan och de bara börjar poppa upp snygga killar som växt till sig där.. WTF? De e sjukt asså. Hajjar varför alla killar går till yngre brudar, kanske dags för oss brudar att dra oss tillbaka och gå till 15 åringar också? ;) hahaha, sick. men fan det är sant aså! haha!

Här var någon gång när frisören hade tonat mitt hår fast de gick bort och blev blont efter en vecka.. det där är rätt mörkt ju. Passare elleeee?

Pusss misssss wanqvist


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du färgar så, färga daaaaark brown anna! ;)

2010-12-19 @ 21:20:21
URL: http://exclusiivt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0