bra röst

fick psykos av att ligga hemma igår så jag drog till lisas 19 års fest endå haha. Tog 3 alvedon, tog en dusch och fixade mig och kom dit vid 11 typ. Det var soft! Grabbarna från haninge hade precis kommit när jag kom och fler rullade in. Lisa hade hyrt dj också, skit soft var det =D Dock kom de folk senare och då blev det för många tyckte lisa så jag paowolaowo och steffi drog med några snubbar hem till tom på efterfest vid halv 3 haha. Alltså vi hade typ egen fest på toan några stycken haha det var roligt. Dock kände jag mig HELT OK sjuk vid den tiden. Vid slutet av kvällen, halv 5 typ så kunde jag nästan inte prata haha. Vid typ kvart i fem gick jag hem. En trevlig prick by name Gustav gick med hela biten det var snällt.. Vi gick runt hamnen i soluppgången fan vad fint det var=) kom hem vid 6 typ och hörde mammas väckar klocka när jag gick in som ringde, haha friskt. Sov tills tolv idag och jag kan säga er att min röst är booooooooooooorta. Hahahah kan inte snacka det låter skit roligt. Hoppas jag har så imorgon så kan min lärare ha medkänsla när jag har muntlig redovisning hehe. bra plan.
Nu ska jag äta med mamma får se om det går att ens svälja käket med den här halsen. Som tur är så e febern etc försvunnen =) skönt som fan!
Byeeeeeeeeeeeeee ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0