Inflammerade stämband

...Var svaret på att jag typ tappat rösten. Kan verkligen inte snacka haha, ush. Jajja. Just nu pågår familjevecka hos Tom. Haha, jag paulina fisk och tom stays at toms place, hans mamma är inte hemma denna vecka liksom. Vi lagar käk, gör matlådor, spelar spel, kollar tv, bb. Kollar film och slaggar lite här och var i huset. Går upp 6 på morgonen, dricker kaffe och äter en stor frukost. Skjutsar mig och paow till skolan, grabbarna till jobbet.
Haha familje vecka som sagt. Skönt att alla är vänner och inget mer, så kan alla slappna av liksom. Synd att jag knappt kan kommunicera ordentligt bara haha min röst är ju helt fucked.
Ska snart åka med en bit och hoppa av hemma, fixa lite små saker. Så ha en bra dag! puss miss w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0