It's a one-way ticket to a mad mad situation

Mitt huvud blir kaos ibland och idag är en sådan dag! Vaknade typ 3 på dagen, låg kvar i sängen ett bra tag, nu är klockan 5 och jag har ej gjort någonting. Nu ska jag iofs plugga men sen är det massa andra sjuka saker i huvudet som bara tar upp 500 tankar i sekunden.
Men orkar inte bry mig eller gör jag deeeeeeet åhhhh cp huvud.
Vill så jävla många saker just nu! Hur fan ska man få allt att hända. Sen e det en annan sak. Jag vill ha en snubbe. Men det går liksom inte det it's forbidden area. Det pallar man ju inte??????
Måste glömma alla killar jag känner att jag skulle vilja ha som min, de är ingen mening.
Så skiiiiiiiiiiit i dom nu ere bara vänner som gäller från och med nu!
Ofribbligt inlägg från min sida.

Igår ute på sjön

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför är du olyckligt kär? och i vem?

2011-05-03 @ 20:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0