It's OK to party even if it's a sunday

Igår var det söndag, och eftersom vi har lov verkar det ganska självklart att alla festar på. Haha alltså jag förstår inte, festa är det enda vi gör. Det är så man hänger med alla förutom den självklara närmsta. För den närmsta är den man går på festen tillsammans med. Men seriöst haha alltså jag undrar, på 3 år, har jag någonsin haft en helg utan fest och alkohol ? kanske om jag vart sjuk, men fan inte annars. Det är fan sjukt.
Aja igår, jag drog till mix för Danni fyllde ju 18!!! Grattis till henne! Vi softade lite där tills 11, sen lämnade jag henne - trodde hon skulle komma om sisådär 10 min hände inte. Haha men men :) drog hem till davidC där det var lite party. Drog hem vid 2.
Idag har jag ont i halsen igen. Men jag tror det blir bättre snabbt. Nu ska jag fixa iordning mig, möta mia, sen ska jag ner till hamnen och vinka av daddy hehe, isarna har smält och han har fixat klart båten så han ska ut i några dagar, kanske en vecka och fiska nu. Skönt för honom! Så slipper han bara gå o vänta o vänta på att man ska kunna åka båt som han gjort enda sen i typ november.
Så.. sen tänkte jag plugga. MÅSTE. Måste köpa lite proviant också tror jag typ godis osv hehe. Aja byebye:*

Förkrök på whoken, mars. Paowolaowo och jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0