Lovers without love

"Svensk sommar tinar frusna själar och stackars satar som du och jag
som tror och hoppas att nu så är det väl äntligen våran tur att träffa någon som behandlar oss väl
Kyss mig ömt och brutalt håll mig hårt sover sked både morgon och kväll
Dom säger dom bästa är tagna men dom ljuger, dom ljuger för jag finns ju kvar
Och om dom bara gav oss chansen
Jag ger dig inte min morgon inte min dag
du får nått så mycket bättre du får hela jävla jag - hela underbara unika jag
inte nått så fjuttigt som en morgon och en dag..

Svenska hjärtan tinar aldrig när dom väl har frusit
Skitsnack ge mig kärlek och passion och hunger och magi så smälter jag rakt av
Och vi som väntar på nått gott vi väntar alltid för länge jag vet jag vet men
Ett liv med låga krav är som sommar utan sol och vinter utan snö
Och vem vill leva så?"


Kommentarer
Postat av: Klart man ska ha jobb!

Åh, vilken härlig sommarbild :D Midsommar?

2011-04-20 @ 03:46:01
URL: http://klartmanskahajobb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0