mamamamaaaa

Mamma har fått mig att skratta, hon har torkat mina tårar, hon har kramat mig hårt, hon har sett mig lyckas & misslyckas, hon har gjort mig stark & ibland drivit mig till vansinne. Gud har gett oss mammor för att vi ska ha en vän för livet. Kopiera & sätt i din status om du älskar din mamma. ♥ ♥ ♥

Pallar inte sätta såna här statusar på facebook men får ångest om jag inte gör det hahaha otroligt dumt men. Nu satte jag in den här iaf :-)

Otroligt sjukt jävla sliten tjej framför skärmen ska jag tala om för er. Helt sinnesjukt vad trött jag är efter lovet. Har fanimig festat 9 dagar i rad. Friskt??????????
Åh shit. Somnade runt 2 igår och vaknade för 3 timmar sen...... klockan e liksom halv 9 på kvällen nu. Shit hajjar inte.
SKA iaf till skolan imorgon. MÅSTE.
Sjukt arg på mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0