Sinnessjukt

TJEENARE!! Klockan är halv tio på kvällen och man kan väl säga att jag inte är helt återställd från natten och dagen. Haha, kryssningen var det absolut sjukaste jag vart med om på jävligt länge, och fy helvete vad kul det var. Det hände saker hela tiden, alla dansade, alla var helt sjukt dynga, man var helt omedveten om vad klockan var hela tiden, det kändes som vi festade i flera dygn trots att det var från 18 på kvällen till 6-7 på morgonen.
HEELT jävla sinnessjukt kul vi hade. Kan ej berätta så mycket så får visa med bilder i stället, det var helt sjukt jävla roligt faaaktiskt!! Vaknade runt 15 idag, på med kläderna, käka lite och sen vare bara att börja dricka igen.. Hahahahaha shiiiiiiit den här kryssningen var så jävla rolig. Pictures!!!!

Förkrök i min, posses och eriks hytt! Shit alltså när man handlade på taxfreen första gången och skulle gå tillbaka till hytten nä asså det kan jag ju säga er att det gick åt helvete! Tog mig 40 minuter att hitta till den där hyttjäveln.

ute på däck, två random snubbar, erika linda och jag! syns det att vi druckit lite då eller ?hahaha

Jag och Frej, vandads kompis =) krök i hytten!

Linda Erika och Jag!!! dansaaaa

Skön bild på dansgolve thahah! vandad, posse, jag, erika, timmy och någon random brud hahahaah!

Sjuukt mycket folk på dansgolvet :) bra tryck!

jag och sebbi

Anton och jag typ klockan 6 på morgonen.... ville ha lite titanic-känsla-bilder hahahah. gick ju så jävla bra. Men sjukt fin morgon var det iallafall!

Dagen-efter-krök!

På väg hem! Vandad, erika, jag, linda. :)

Kvällen var helt sjukt jävla rolig, vi började dricka på terminalen, när vi kom på blev det taxfreen, fixning, förkrök, jag erika och linda drog ner till krogen, dansade, shottade äcklig tequila, drack öl, hängde på däck, dansa dansa dansa, hytt-fester, aaaaaaaah och sen försvann linda, sen hängde jag och erika tills 4, hon träffade en snubbe som hon hängde med på dansgolvet, han var ju en jävligt skön prick iallafall så det var ju bra! hängde med erik, sebbe, sean, limpan, erik, anton osv osv.. dansade, sprang runt, skrattade, hade så jävla KUL!
Somnade runt halv sju sju kanske. Ytterst trevlig kryssning måste jag säga. Otroooligt jävla skön sömn, vaknade 15. krökade vidare och nu här vid halv nio kom vi till nynäs helt OK slitna hahaha..
Nu ska jag käka lite godis, ta ett skönt jävla bad och sen blir det nog till att slagga.
Hare bra!
=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0