sitting on a toilet

HAHAHAHAHA har någon sätt den videon på youtube? En snubbe som sitter och sjunger sitting on a toilet typ? haha jag dör. Så jävla rolig.
Sitter iallefall och väntar på Mia och Lisa. Jag ska laga lite käk så ska vi äta och så. Mamma är hos sin kompis idag och fixar i hennes hus där det snart ska vara visning, så hon kommer inte hem försen typ 11.. Så ja.
Förövrigt är jag sjukt sur arg irriterad på endel av mina lärare, vill bara riva ner hela deras klassrum och kasta tavelpennorna i deras huvuden. Shit. Idiotjävlar asså. Fattar inte hur man kan sitta och snacka om en elev blablabla. Pallar inte ens skriva de är skit arg.
Nu ska jag göra nått annat. Heeeeejrå

http://open.spotify.com/user/annawanqvist/playlist/4etoIEL6RJocKYV8vUiRof
Men va dåååli lista!! Näää inte. Nu ska jag göra nått annat som sagt. Haha
tjaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0