sjukt rolig fest hos ahl

Igår...
Jag drog till Erika där redan Linda och Fia var, fixade oss lite, tog cyklarna och drog till alex. Där var det lite halvt full fart när vi kom, vi började dricka och sen är det bara dans som dyker upp i huvudet. Tror att jag seriöst stod på det där bordet i 4-5 timmar och tok dansade utan att ta en paus hahaha. Sjukt!
Här kommer bilder:-)


Jag, Linda, Erika :)

Jag och Perdie :)

David, jag, Sharre :)

Hampe och jag på bordet haha, och massa händer

Jens, jag, Sharre. BRA BILD!! haha :)
Nu ska jag fixa upp mig lite sitter i badrocken haha, ska ta mig till någon affär och köpa ett påskägg till mamma.. hehe. Sen ska vi äta påsk middag. Och mamma e sjuk så det får bli jag som står för den..
Btw PAOW e hemma :D
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0