Tankspridd

Nu har jag pluggat lite.. är sjukt tankspridd så klarar nog inte mer plugg ikväll. Ska upp 10 imorgon dock, ska träffa Mia lite, sen ska jag plugga lite till imorgon. Är jag klar med en viss del av plugget imorgon får jag mer pengar av mamma till kryssningen haha, känns som en bra deal!

Aja what goes on in my mind då? Nää det känns väl som det inte är något som ska ligga på allas läppar så jag kan ju tyvärr inte delge det. Otroligt jävla nyfikna ni blev nu va. Haha åååhej vad intressant, vad Anna tänker på.
Nja. Nej men jag tror att det mesta handlar om att följa sitt hjärta. Även om det känns kanske inte helt rätt, känns konstigt eller känns som det är inte tillåtet - så borde man nog göra det. Man söker ju lyckan för sig själv inte för någon annan, eller har jag fel? Klart man inte ska såra någon man älskar på vägen, medvetet. Eller det beror faktiskt på. I vissa tillfällen, som jag precis sa innan, kanske lyckan för sig själv är viktigare - än vad en nära person till en själv tycker, känner, vill, säger. Man kan inte finnas till hands för exakt alla andras åsikter och planer. Går bara inte. Well, någon dag är lyckan min och jag får se vilken väg jag tagit dit, kanske har sårat någon, kanske har fått nya syner på livet och ett stort plus skulle ju vara om man börjat älska någon.
We never know! Men just nu känns det iallafall att under alla saker som finns här i livet, alla olika steg, familj, vänner, kärlek, skolan, fritid etc. Vet jag exakt vad jag vill ha, eller har redan det jag behöver. Familjen vänner skolan är jag helt säker på just nu. Kärleken och fritiden kan komma ändras 2011, men som sagt - jag vet aldrig!
Vet kanske dock lite vad jag vill styra upp i steg Kärlek och steg Fritid. But that's not for you guys :-)
Nu ska jag fasen gå och lägga mig tror jag. Ciao bellos!

En gammal favorit låt får jag ta och delge. Njut! James Morrison - You make it real
http://open.spotify.com/track/5tTj367c98D4roNryoIhfN


En glad Anna 2009 ute vid Landsort, ute med snurran


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0