This town too small for me to stay

Holla at you! Idag vaknade jag rätt sent.. typ halv tre. Låg uppe ett jävla bra tag igår haha, tänkte på läskiga saker. Hade mött Rayen ute på kvällen och han berättade värsta äckliga spökhistorien och det får man ju lite halvt psykbryt på om man är som jag. Kunde inte slagga på ett bra tag men somnade runt fyra tror jag. Aja, wakawaka vid halv tre, käkade lite och fixade mig, sen åkte jag och mamma ner till centrum & sen till coop och expert. Köpte ny kamera eftersom någon snodde min på en fest för två veckor sen.. idioter. Så aja, köpte lite småsaker som kan behövas imorgon, när vi drar på kryssningen =) hårspray etc haha. Mia jobbar ju på coop och hon hade rast i en halvtimme när jag och mamma var klara där så jag stannade och
snickisnackade lite med henne så tog jag en buss senare.
Nu ska jag plugga. Plugga. Plugga. Sen ska jag packa för imorgon lite, städa upp här. Sen kanske det blir bb med grabbarna ikväll igen, får se. Ska iallafall langa lite cigg till min polare fibban! Haha "så jävla coolt".
Have a good evening, ciao!

Gammal gammal bild på mig och Mergim


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0