You spin my head round, round

Tjenaaaaaare. Skön låt som mr englund tyckte stämde så bra in på honom idag: http://open.spotify.com/track/06CKWLj5KdoHwAQeO2Bksr . Haha skön :-)
Well okey, helgen. I fredags drog jag, paulina och fibban till keijo och där hängde vi ett tag, drack lite och sen gick vi förbi bedaröbaren.. sjuk snubbe där förövrigt som snackade om anabola kokain och armbrytning. Haha uush läskig han var. Sen drog vi på någon efterfest ute på trehörningen fast då drog Paulina hem.. eftersom hon åkte till turkiet igår morse :( Fast kul och skönt för henne. Tråkigt för maajjj.
Gick hem från efterfesten runt halv 5. Igår, lördags, var jag med Mia hela dagen. Vi satt och solade på banantorget och myste, sen drog vi hem till mig och fixade oss.. Sen drog vi ner till kroken och tog varsin cider, det var mysigt som fan :-) Sen skulle vi ta bussen och jävla idiotbuss fan vad sur jag blev haha, mia hade inget busskort så jag skickade en sms biljett till henne INNAN bussen kommit. Och när bussjäveln kommer åker den bara förbi oss.. haha frisk! Så det blev knata för våran del, hem till Tom. Där möttes vi av sköna festglada grabbar och en varsin drink. Helt OK kanske till&med mer än helt ok. Haha ;-) Kvällen var sjukt skön förövrigt, det blev massa bus och härliga skratt.. Till&med vattenkrig haha. Nattliga promenader börjar kännas som en härlig vana.. Så kom jag innanför dörren strax efter, vad var klockan? halv sex eller halv fem? Jag vet inte, sent iallafall. Sov tills halv två, vid två kom Tom Fisk och Englund och plockade mig, så drog vi till arena och körde lite bakiskäk. Vi satt ute på uteserveringen och åt, fyyyyyyyyyfan va skönt det är i solen!!!!! Sjukt. Pratade om alla roliga händelser igår, älskar när man kommer på nya saker som gjordes och sa's som bara ploppar upp genom att höra andras historier om gårdagen. Sedan drog vi hem till Tom och satt ute på verandan i flera timmar och bara njöt av somrig musik och dryga 22 grader när det var helt vindstilla, man kan inte göra annat än att älska att sommaren e på g, känns så jäääävla bra. Efter den här helvetesvintern. Fjuppen joinade oss också efter några timmar. Sen städade vi lite i huset, kändes behövligt.. Tomas Ledin spelades flitigt hehe.
Drog förbi fibban mikaela och hanna på vägen hem, jag snackade lite med dom sen fick jag skjuss hem igen av grabbarna. Nu är jag hemma, har samtalat med mamma lite. Tycker skit synd om henne för nu har hon blivit sjuk, och det är ju såklart mitt fel eftersom jag var så jävla sjuk förra veckan. Inte bra :-(.
Men ska plugga lite nu iallafall, Sen ska jag hem till david där marcus posse m.flera håller hus.. Får se hur kvällen slutar. Har en bild på mig själv från igår, annars har jag lite andra ofribbliga bilder som kanske kommer upp en annan gång haha! Men hare bra everyone. Ciao!

:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0