You wanna be my doctooooooor?

I just wanna make you sweat! Så jävla skön låt. Huuursomhelst. Igår drog jag och jojo hem till firren, sen slutade det med en lång promenad med jojo och englund hem. Droppade engis på heimdal sen gick vi hela jävla vägen hem, hahahah herreguuudd upp för en svinbrant skogsgenväg med jojos klackar gick sisådär, men det funkade. Haha. Sov otroligt jävla gott hos henne, vaknade idag vid 1. Gick hem i det fina vädret, pratade lite med mamma som just nu är sjuk :( feber osv.. sämst. <3. Sen hämtade lisa mig och vi drog till ica, köpte redbull. Oskön tjej som man kan vara ibland märkte jag att när vi satte oss i bilen var mitt leg borta. Så fick springa runt och leta men det slutade med att någon skön snubbe hade lämnat in det till förbutiken, thanks dude! 500 spänn för ett nytt matchar INTE RIKTIGT in med min ekonomi. Drog till lisa och chillade lite. Åkte hem. Sitter här, ska plugga l i t e. Sen ska jag till erika med linda så ska vi fixa oss och sen blir det lite krök hos alex ikväll.. trevligt. Bilder från igår/idag.

Strömwall, tom, fisk

Firren

Körde på glasögon gjorde jag också!

Englund och jag hade seriöst snack... om ??????? haha

HAHA. fribbligaste bilden på hela kvällen. Jag och igelkotten. :)

Fina blåsippor på vägen hem :-) Äntligen vår!


Kommentarer
Postat av: lina

åh vart kommer glasögonen ifrån? riktigt snygga

2011-04-26 @ 19:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0