Alla ledtrådar säger förändra dig nu

Hur lågt kan man sjunka, hur kasst kan man må? Kändes förjävligt innan, men det börjar kännas bättre nu min vän!
Om jag tappar fästet och trillar ner, ska jag klättra upp igen!
Deppig som jag e börjar jag tänka på annat,
som gör mig ännu ledsnare och jag blir nästan förbannad
Men det som inte dödar mig blir jag ju smartare av,
De dags att styra upp skiten och göra smartare val!

yeee!
Weelll weeell. Här sitter jag på kvällskvisten. Så himla trevligt. Jag var ute och gick med Juliaaa i typ en timme.. vi och våra "meet me vid bowling kvart över" "oki" Sen går vi runt och snackar om allt i hela världen. Skön vän hon alltså, älskar henne alltså!
Sen kom jag hem, satt o pratade med Mama lite. Känner att jag måste hänga med henne lite mer. De e ba sova-skola-kompis-äta-kompis-sova... Funkar inte, hon är ju min mamma, världens bästa! Så de ska jag ändra på.
Ska försöka gå förbi hos Pappsen lite oftare också. Shit, måste styra upp det här nu!

Imorgon ska jag upp sju, ska va på sjukhuset åtta. Sen ska jag till skolan, börjar halv tio. Funtar på att säga hej till min gamla klass från fredrika som kommer hit till stationen kl 10.. dom ska VANDRA I NYNÄS. hahahaha!!! Shit asså.. bondelandet. Så ah! Sen slutar jag skit sent imorgon, as jobbigt.. men då ska jag gymma iaf:-) kul!
Weelll.. catch ya tomorrow dudes! Pussokjam

Min gamla klass. sp09e. Saknar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0