Baby i thought you knew -

- What goes around comes around..

Ni vet när man hänger med någon man börjar lära känna personen, allt är svinbra och
man ba shit " den här människan e något extra, speciellare än 'alla andra' idioter ". Så visar det sig att personen var PRECIS som alla andra? Hur många gånger har det inte hänt? haha seriöst..
E så sjukt trött på människor som man tror så jävla högt om och dom motbevisar, gång på gång asså. Fy fan. Förtjänar det inte någonstans de enda jag gör är att bry mig om sånna människor, jag gör fan allt för dom. Sen motbevisar dom en. Vad ska man göra då då?
Som jag gjort enda sen jag va 13, gå tillbaka till idioten och va feg vek en jävla TÖNT? en person som fucking TAR SKIT. Shit de där e inte jag alltså. Ska aldrig mer låta människor bete sig fan. Fast de går ju inte ens o säga, för ena sekunden e dom så jävla underbara och nästa är dom som alla andra. Åt helvete med er hela högen

Näää. Trött på de där alltså.. I'm sticking too No love lost No love found =)

Ha det!

IT'S GONNA BE MY YEAR GRAB A BOTTLE AND POP IT.

Kommentarer
Postat av: Lina här fan!

Det är bara dumpa dom/den. Åh köra bara ditt egna rejs! Jag lovar det blir mycke skönare att slippa såna som bara vill suga ut saker från en och dom/den ger inte ett piss tillbaka. Skit i va andra tycker för dom är bara avis för du kör ditt egna rejs och inte dom! ha det bra, måste bara säga att ja diggar ditt hår ^^

2011-02-07 @ 21:43:16
URL: http://linahar.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0