Du hittar oss i trakterna

Idag ere bättre igen, jag säger det. Vissa dagar fuckar man ut på allt and only focuz on the bad stuff. Men en annan dag är allt plötsligt bortblåst och man fortsätter som vanligt.
Måste ba styra upp de här nu, ska fixa allt som jag exakt vill hare.. No more wrong people, inge mer "dåliga banor" o sånt där.. Måste styras upp azå.

Idag gick jag ej till skolan för att jag somnade typ 05.. kom inte upp, var så jävla trött. Mådde kefft inatt så kunde inte slagga.
Men gick upp vid två, hängde med min gamla kåmpis Jens ett tag. Du är guld värd !
Sen gick vi ner till centrum, han åkte och gymmade, jag mötte paow och gick till thorsan där kajsa nicole och hanna var. Vi fikade och planerade Gotland lite. Kommer bli näjz de där asså!
Sen gick jag och gjorde lite ärenden, gick hem. Nu har jag rensat i massa byrålådor etc eftersom vi ska flytta.. snart ska jag och mamma gå igenom hela jävla garderoben. FY faaaannnnn..

Aja hurrycurry jag måste hinna facebooka lite, ni vet addiction nr 1
pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0