Luckyyy!!!!

Hej vänner, vet ni? I GOT THE PART! Jag ska vara med i en feet reklamfilm :D hähä, okej inte svinfet men skitkul kommer det bli iallafall. Det är jag och min vän Emma. Vi ska vara med i nästa comviq reklam :-))) OWWEEYY!
Imorgon ska vi in och testa kläder etc, sen på fredag är inspelningen. Shit vad kul det ska bli! :D
Yey. Hur som helst. Back to real life. Sitter här framför datorn och skriver på min artikel som ska in. Får se om den blir bra.... hoppas det.
Imorgon är det alltså skola, kommer missa två sista lektionerna pga att jag ska in till stan och testa kläderna och det. Sen blir det hemgång, gym, PLUGG. För på torsdag har jag prov i samhälle :( ekonomisk politik. Hur jävla kul är det. Fy fan.
Har börjat lyssna på mitt gamla favvo band The killers igen. Alltså shit, dom är så bra. When you were young och Romeo and Juliet är de bästa låtarna jag vet.
Men men, back to studddyyy. Vi hörs :-)

Ses på tvn! ;))))


Kommentarer
Postat av: alexandra

Hur söker du till reklamer och sånt? :)

2011-02-22 @ 22:04:53
URL: http://alleqs.blogg.se/
Postat av: alexandra

okej tack :)

2011-02-23 @ 08:48:05
URL: http://alleqs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0