moviestar

HEEEJ bloggen. Jag är riktigt hype ikväll sjukt glad och sånt :))))!
Jag och Emma åkte till stan vid fyra, och gick på provspelningen. Det var svin roligt och kändes som det gick riktigt bra faktiskt! :D Fick göra en roll som var typiskt mig, stå framför spegeln, sminka mig och min kompis "ringer" i telefonen och jag säger att jag är på väg fast jag typ står och fönar håret. Passade mig haha!
Sen drog vi till kungshallarna och käkade, jag käkade thai och Emmapemma käkade indiskt.
Efter det drog vi till espresso house och drack lite coffee, kändes lite stekigt va. Nej men det var cosy! Satt och prata en massa, det var skönt och roligt. Åkte hem halv tio.. Kommer lite bilder! :)

Emma på Espresso house :-)

Jag på Espresso house:-) Korta ben?

Jag på tåget!


Ciao, nu ska jag plugga duktig som jag är!!!!!! haha.. bye löverz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0