Run bitch

TJENA! hemma från gymmet. Tog 52 tåget så jag var vid gymmet sju typ. Mötte Pauwilauwi utanför, sen bytte vi om och körde igång. Blev ett pass på 1,5 timme, jäävligt skönt säger jag er alltså!
Kan försäkra mig själv att jag kommer få sicken träningsvärk imorgon. Och när vi skulle hem, alltså, våra bussarn går åt olika håll, från olika sidor. Och min buss går alltid 5 minuter senare än Paulinas, så bestämde att jag åkte med hennes två stationer o sen tog min därifrån. Men självklart så åker dom förbi varandra precis när paulinas buss börjat röra på sig. Så fick åka rundturen genom nynäs, sen hoppa jag av vid ica och köpte lite behövligheter, så mötte jag Hassan också där, vi stod o prata en stund och sen kom Tina, då valde jag att jag skulle gå en bit och ta bussen vid en annan station hem. Så går vi. Och sen kommer jag på att bussen går ju typ om en minut och jag är på helt fel ställe, så jag får springa. Kan ju säga att jag hann på pricken, sprang BREDVID bussen två minuter på slutet... hahaha. Men hann med den iallafall. Buss chaffisen ba garva åt mig när jag kom på, schyrre!;-)

Nu ska jag ta en sjukt skön dusch och sen ska jag äta ärtor på burk. För er som inte vet vad det är så är det inlagda ärtor(låter kanske ej så frestande) MEN DET ÄR SÅ JÄKLA GOTT!! mitt godis.
Jag och Pauwilauwi har förresten bestämt oss för att gå på diet. Bara protein. Inge potatis, ris, pasta osv. Bara kött/fisk/kyckling med grönsaker till. Vatten. Aah men då kör vi då!!

Hejrå :-)


Mina goda ärtor... yäää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0