So raise your glass




Det var tre bilder från igår som pauwilauwi tog med sin 4a. Sista bilden förminskade jag för att jag är så jävla FUL på den, mitt hår bara åkte ner i ansiktet när hon skulle ta bilden. Men det är iallafall jag paulina linnea på övre bilderna, och den sista mahhe och haris, och jag såklart.
Kvällen igår var såhär, jag och P drog till Micaela som hade sin mosters lägenhet i Tungelsta, och förkrökade lite där. Sen åkte vi till vh, Micaela och Linnea skulle hämta sin dricka. Sen drog vi till handen på festen vi skulle dit. Kvällen innehöll massa roliga händelser, vi dansade skit mycket och hade svinroligt :-) sen hände det en jääääääääävla massa haha :D det var skitkul och endel saker var väl lite kefffaaa... kan ju säga att jag slutade på Micaelas badrumsgolv slaggandes :) FRISKT.
Imorse vaknade jag som tur var i en säng, haha. Klockan fucking åtta. Gick och drack vatten, så jävla ofribblig kände jag mig, hade inte tvättat bort sminket eller någonting ahaha fyfan ni skulle sätt, helvete.
Sen gick jag och la mig med paulina i sängen hon hittat haha, så sov vi tills typ halv ett.. så jävla skönt.
Sen fixade vi oss lite och drog till handen, sa hejrå till micaela och markel. Linnea hade dragit tidigare.
Käkade en fet jävla meny på donken och det var så jävla gott så jag bara ville äta det hela tiden föralltid typ. haha, Sen drajja vi hem.. Nu ska jag duscha sen ska jag hänga lite med matte och förkröka och sånt, sen ska vi på reggae kvällen på bedarö :-) Kult!
Hare braaaråå! En picture från dagens tågresa hem:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0