To motivate you at the time

Hejsan allesammans! Den här helgen har jag haft sjukt jävla roligt alltså. I fredags drog jag till haninge och hem till Limpan för att fira SJÄLVASTE Limpan som fyllt 18 år! De va en sjukt rolig fest och jag träffade jättemånga från min gamla klass och alla hade kul, dansade, skrattade och bara chillade hela kvällen. Jag och Bella kom som vanligt på massa roliga danser till olika låtar.. främst rihanna - pon the replay denna gång, haha :D Sjukt kul.
Vid 3 eller vad det var kom Bellas kompis Micke och hämtade oss så åkte vi hem till Bella och sov. Sjukt skönt att sova var det. Dagen efter åkte jag hem med 1 tåget, var med Paulina en stund. Sen hem, umgås med mamma lite, fixa mig och sen var det bara att sätta sig på tåget in till söder, till min bror. Vi gick och tog ett glas skumpa på något bubbelställe, sen gick vi hem till han och åt middag. Hans kompis Marcus var även med. De va trevliigt och vi satt där tills 9 och drack och pratade.
Sen drog vi ut! De va en trevlig kväll (kände mig ung då det nästan bara var 25+are på stället vi var på) Och vi dansade, drack o hade kul. Fabbe(bror) blev hungrig runt 12 så vi drog till nån pizzeria han och jag, åt en marinara med bea på och lyssnade på live-killen som spelade akustisk gitarr och sjöng. Cozy haha.
Sen gick vi tillbaka o festade, kom hem typ 3 :-)
Och slutligen idag sov jag till typ 14... fick kaffe och macka på sängen av bryrsan och sen runt tre drog jag hem. Nu har jag och mamma käkat asgod middag och nu ska jag softa ikväll, e sjukt trött, men nöjd!



Bilder från fredagen och en från lördagsmorgonen på tåget hem

Bilder från igår, och en från imorse på fabbes balkong!

Sådär ja, ha det bra allesammans, i will!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0