walking on solid ground

Heyyeyyyy. Idag har jag vart i skolan, gjorde prov... i ekonomisk politik, samhälle b kursen. Fifan trodde aldrig jag skulle klara det, men jag pluggade inatt och imorse och visst fan klarade jag det:D tror jag! Skrev hur som helst fyra sidor... så vi får väl hoppas!
Vid 12 åkte jag och media klassen in till stan och skulle gå på fotografiska o kolla på en utställning. Men det roliga var väl innan. Vi gick runt och chillade, fotade panorama bilder uppe vid gondolen över hela stan, skit bra bilder. Käkade feta menyer på burgerking, fan vad gott det är där. Så jävla mycket fräschare än donken(kommer dock aldrig tröttna på donken) och sånt. De va kul!
Sen åkte jag hem, mötte mamma. Köpte lite kläder :D oweeyy skit snygga :-) Och vi gick upp till mormor och fikade lite, sen gick vi och handla nu är vi hemma.
Ska snart upp till Emma o planera lite om morgondagen:D!
Ha de bra. Kommer bilder ifrån idag när min sega tokstolle marcus har lagt in dom:-)
Puss!


little miss w

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0