Whiplashskada från bowlingbanan

Heyey! Hope you're fine everyone, den här helgen har vart hyffsad lugn. Jag blev frisk natten till fredag typ, så paulina och jag blev upphämtade av matte och timmy så åkte vi ut till huset där fisk melvin och amanda var. Vi drack lite och spelade lite sanning o konsekvens på skoj, sen åkte vi ner till nynäs och bowlade.
Hahahahaha gjorde en så jävla rolig grej. Jag skulle gå ut på banan, där kloten åker ni vet..... haha, och hämta mattes klot som studsade runt. Och de va ju så jävla halt, men det förstod väl inte jag. Dom oljar ju typ in dom där jävla banorna. Så jag gjorde en riktig bananskal-ramling och bröt typ ryggen.. Haha, kämpade mig upp och alla frågade hur det gick(samtidigt som dom skrattade oki.) haa. De kändes inte lika mycket då men nu har jag så jävla ont, det är sjukt. De är hela svanken och ner i vänstra höften + lite av benet. Måste ha landat på vänstra armen också för har sjukt ont där.
Sen slutade vi bowla och då drog jag paulina matte och timmy till bedaröbaren, vad finns det annars o göra. Så vi var där, dansade och drack.
Sen blev det hem till oscar och där somna man.
Igår var jag med paulina, åt pizza, åkte hem, badade, sov. Idag har jag sovit och rensat massa ställen här, eftersom mamma och jag ska flytta om 2 veckor typ.

Sjukt otagggad på skolan imorgon jag börjar 8.10 och slutar fyra. Va fan liksom. Sen ska jag fixa lite grejer och sen får jag väl gå hem o rensa igen.
Nu ska jag göra en redovisning som jag inte ens börjat på och hade glömt att jag skulle göra, som ska redovisas imorgon. Vad roligt va :-) hor skola.
One picture from friday

Paulina firren & jag och lilla budda i bakrunden

Let's study. Woho. fuck yall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0