ye

HEJ. Efter skolan åkte jag hem käääkade lite med mammaaaa. Sen åkte jag till Paulina, mötte Ebba oo köpte en jacka av henne :-) visar imorn! Sen drog jag och Pauwilauwi till gymmet. Shiiit vad skönt det är att träna alltså!
Vi var fan aktiva 60 minuter i sträck ba gjorde massa grejer. Härligt var det iallafall, kommer känna av det imorgon!
Snart ska jag sova meen funtar på att ta mig en macka först. Men venne!
Imorgon är det FREEDAG! äääntligen e allt jag säger er asså. imorgon ska jag göra följande: Skola, sjukhuset, äta hos pappa, åka till haninge och gå på Limpans 18 års feeeest!! wohoooo. Kommer förmodligen slagga hos Belu:-) Men venne kanske sover hos nån annan häh.
Sen på lördag ska jag ut i stan med min brorsaa fabbe :-) Fett kul!
Så ja, nu blir det en skön fest helg igen, hoppas att den blir skön iallafall :-)

hejdoo

dagens klädsel btw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0