8:th january

Hey alla idioter och alla icke idioter! Här sitter jag vid datorn och lyssnar på musik, just fixed den nya headern. Inte ens värt att fråga vad ni tycker för man får ju inga svar endå.... ingen blondinbella här inte asså.
Idag har jag(!) vart uppe hela natten, alltså. Jag har inte sovit NÅGONTING. "Gick upp" klockan 20 igår så det var anledningen.. kunde inte somna men sen bestämde jag mig för att inte ens sova för jag skulle vakna så jävla sent då idag.
Så jag gjorde frukost vääärsta brakfrukten till mig och mamma klockan 07.00 idag. Asså, (!!!!!!!!!!!!!). Koka ägg, rosta mackor, tog fram fett mycket, gjorde kaffe osv osv.
Vid halv 10 åkte vi till coop med bussen och handlade osv.. Sen köpte vi även en ny tv till vardagsrummet! Blev en 42 tummare hähä, kommer nog bli fint! Mamma har ju envisats så JÄVLA länge med att ha den gamla tv:n men nu vare nog.
Pappa kom och hjälpte hem och köra den. Sen när vi kom hem lagade jag ris, chickenkebab och gjorde egen vitlökssås. Shit jag borde bli kock eller nått så jävla GRYYYM var jag. Och nu sitter jag här. Ska installera tv:n snart. Hare bra fuckaaaaazzzzzezzzzzzzz

Jag och min systers söta son Kevin som alltid blundar på mina foton... haha gulleplutt, love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0