att explosioner inte stör

Så vem ska jag tro på, tro på, tro på när
Tro på när allt är såhär
Hoppas endå på ett lyckligt slut
Jag undrar om nån ser, jag undrar om nån ser
att clowner inte ler

Kante sluta lyssna på musik just nu.. shit hörrni ni vet det är ett nytt år. Men fan, eegentligen. tid och kalender, veckodagarna, alla högtider, allt skit, är bara påhitt. jag är exakt samma människa jag var den 31a december 2010 som jag är 2a januari 2011.
Fan, jag kan inte bara förändra hela mitt liv med några nyårslöften bara för att det har smällts några jävla raketer i luften och att jag poppa skumpa på tolvslaget.
Shitt nejj asså, nu har jag bara riktigt jävla helvete i mitt huvud, fan de e så sjuka tankar.
Alla är vi idioter.

Deadmau5- Strobe (club edit)
Addeboy vs cliff - beep my beep
Darius & finlay feat nicco - do it all night
The knife - pass this on
Spoek mathambo - mshini wam osv
Familjen - det var jag
Miike snow - silvia
Miike snow - song for no one
Turbulence - blood dem out
Young money - roger that
Markus Krunegård - jag är en vampyr
Duck sauce - Barbra streisand
Tom Boxer, Antonia - Morena
Demarco - She can't wait
N.E.R.D - hypnotize U
John Dahlbäck - Blink

FUCKAR UUUUUUUUUUR!!!

Skön figur man fick på det här fotot. Nu ska jag lacka ur på livet! tjarrrrrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0