cuz we gon' rock this club

TJEENA BLOGGEN shit vad kul att läsa här va jaaa va bra.
Idag har jag gått upp i hyffsad tid, de va ju jävligt starkt av mig. Gick upp 1 :D Hähä. Har inte hänt mycket idag asså, gått upp, startat datorn, suttit vid datorn. Haha.. ska plugga. Haha fyfan i helvete. Jaha nu var det här lovet slut, kändes som vi fick lov igår. Kan bero på att jag vart sjuk i princip hela lovet(som vanligt) och aa bara degat. Shit vad trött jag är på det livet asså!
Nu äre dags att styra upp lite saker, de ska vara inga problem här inom kort! Men iaf är nästan frille nu.. räknar med att vara FULLT ÅTERSTÄLLD imorgon.. och shit ska jag behöva ta på mig en jävla overall för att inte bli sjuk igen ska jag fan göra det. Haha, aja nu äre dags att study study. Catch ya lateeeeerrrr

Meeen ochill med sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0