Dag 1: Presentera dig själv

Jaha, då ska jag presentera mig själv. Jag heter Anna Wanqvist, är född den 20e januari 1993 på södetälje bb. Mina föräldrar heter Ann och Lennart. Jag har bott i nynäs hela mitt liv, eller i alla fall i detta område.
Mamma och pappa separerade när ja var 8, så jag minns inte så himla mycket av vår tid tillsammans, men det jag minns, var bra.
Jag går i nynäshamns gymnasium, samhälle-media, och dit bytte jag i början av tvåan(som jag går nu) från haninge fredrika bremer, där jag gick samhälle-idrott.
Min bästa vän heter Paulina och henne är jag med jättemycket. Har också ett svincoolt gäng med väärsta namnet och grejer, the wolfpack, haha(!) som jag, paulina, tonna & rebecca är med i. Vi bara är. Nothing special men vi hänger liksom.
De bästa personerna i mitt liv är min familj och Paulina.
Med tre ord, som jag själv kommer på, om mig själv blir det:
Spontan, omtänksam och partypingla. Kan också beskriva mig som en sån som har lätt att få andra le, att glömma sina bekymmer. Här lever vi en dag i taget!
Kan också bli vääldigt vääldigt arg.. men de ska triggas ett tag innan den lilla djävulen släpps ut ur mig!
Att sova är också en stor favorit. Kan seriöst sova i 25 timmar i sträck utan att vakna. Skönt som fan, att äta också. Mat är så jävla underbart! Hähä, men, nu är klockan tjugo i sju på morgonen, kanske dags att lägga sig!
Hare bra, pussokramsespåstan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0