Dag 2: Dag 2 – Min första kärlek

Min första största riktiga kärlek heter Johan Pettersson. Vi var tillsammans en gång typ januari 2007 - slutet av maj 2007. Över sommaren umgicks jag mycket med en kille jag lärt känna genom Johan som jag vet inte.. vi höll väl "på" också även fast vi aldrig riktigt gjorde någonting. Sen blev det feeeeeeta triangeldramat mellan oss 3 men den 22a november 2007 blev jag och Johan tillsammans igen.
Det här förhållandet vi hade det var verkligen "vi mot världen, föralltid". Kan inte förstå hur man kan älska någon så mycket, de e heelt sjukt! Kan vara för att allt är nytt, första gången man pussas och är kär, och där gick även oskulden! Haha, kan ju ha nått med det att göra. Första av allting, därför var det så speciellt.
Under förhållandet gjorde vi sjukt mycket tillsammans, vi åkte till varandras landställen, åkte på massa raggar cruisingar där vi festade och sov över helgen i Johans egna raggarbil dådå, Pontiac Catalina 1965.. blev jävligt grym på bilar under den tiden också haha, mot vad mina andra tjejvänner kan då. Vi gjorde iallfall sjukt mycket och aa.. vi gjorde till&med av en bild av oss två PÅ HELA HANS VÄGG i sovrummet, helt sjukt haha. Aja allt var svinbra, sen blev det nått fel på honom haha, alla hans vänner(som alla fyllt 18 det året) var ute och festade, hade sex med random tjejer och bara levde livet. Och där satt Johan med sin lilla 15åring typ, haha! Så vi gjorde slut. En helt förfärad jag låg och grät sönder och trodde jag skulle dö typ. Värsta jag vart med om. Sen blev vi tillsammans efter en vecka. Och under den veckan hade han sex med en annan brud som jag FÖRST fick reda på 1 vecka innan våran 1års dag och baaara för att jag blev ledsen/sur över det då då gjorde han slut med mig igen. (Jag boorde ha gjort, visst? haha) Men men, kär som man var, så låg man där deprimerad som faaaaaaaaaaaaan igen och var verkligen det sjukt länge. Försökte få han och ändra sig men naaajj. Men där efter fyra veckor eller nått, slog det mig. Shit kaninte fortsätta såhär. Och sen dess har vi aldrig haft ett förhållande, vi har gått tillbaka till varandra sjukt många gånger men i mitt fall har det inte vart så känslorelaterat.
Men idag kan jag bara säga att tiden vi hade när vi var tillsammans var så jävla KICKASS rent ut sagt, det var skitbra. Vi mot världen, så jävla kära unga och ovetandes om allt annat som finns här ute i världen. Så tack för den tiden, även om vi kan va riktiga idioter mot varandra nu så vill jag såklart alltid de bästa för honom. Skulle det hända honom något skulle jag bli jätteledsen.
/ Anna W!

En fin bild på oss! Sommaren 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0