Dag 3 – Mina föräldrar

Mina föräldrar blev tillsammans 4 år innan dom fick mig, sen när jag var 8 så separerade dom. Dom var aldrig gifta. Min mamma heter Ann Wexell och är alltid glad och framförallt snäll, tror att ALLA jag känner vet vem min mamma är.. på nått sätt haha! Men mamma är en sån person som är lätt att vara med, hon kan alltid snacka om något, hon hjälper alltid till och de finns inget negativt med mamma. Förutom när hon tjatar då.. haha men har man en tonårsdotter blir det nog lätt att man tjatar! Jag bor med mamma på fröjas i nynäs, men om en och en halv månad ska vi flytta till heimdal här. Kult.
Mamma är 53 år gammal, lång, gillar att cykla och har stort hår. Haha :D

Och sen pappa han heter Lennart Wanqvist. Pappa är lite bångstyrig asså han gör alltid som han vill och liksom, bara kör sitt eget race.. typ. Han är snäll och jävligt bra på att laga mat hähä. När pappa var 15 åkte han ut till sjöss, jobbade på ett stort fartyg som åkte runt hela jorden så han har vart med om mycket, han kom hem när han var 21. Shit tänk er 6 år på havet! Sjukt. Där förstörde han sina knän så han är förtidspensionär nu för tiden.. pappa bor också här i nynäs, han bodde i ösmo för ca ett år sen då han var tillsammans med en tjej som hette Maria och hon hade en son som heter Roy, där bodde han väl i typ 9 år. Gillade det, roy och jag hade kul tillsammans och jag saknar dom tiderna. Menmen.
Pappa är 63 år snart 64, lång, gillar att vara ute på sjön och fiska och har ett knäppt temperament. :D


De är mina föräldrar det. Även om allt kanske inte gått som de "skulle" ha gått genom åren så är de här mina bästa! De e dom jag alltid har i mitt hjärta och dom kommer aldrig försvinna därifrån. Jag älskar dom hur mycket som helst och skulle lätt dö för dom.. Dom är bäst. Älskar er!

Taget på ett foto.. men här är familjen back in the days!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0