De e med daajj jag vill bli gammal, och göra allt som bara finns

Tjeeeena godmorgon godmorgon bloggen ! Har precis druckit lite kaffe och känt mig lite ha-a-a-alvt vuxen faktiskt. Om ynka tio dagar är det min tur att kliva in i vuxenvärlden och tro mig den faktan har jag använt väl mot mina vänner! ;)
Somnade runt tre ungefär(sov i soffan på kvällen så var inte så himla trött) och hade en bästis som smsade mig hela natten haha, Paulina kunde inte heller sova och hon var visst vaken hela natten. Skönt ide hon kommer gå i idag!
Gick upp runt sex, kunde inte slagga. Gjorde typ 30 sit ups, 30 armhävningar, 60 sek planka osv.. haha fyfan otränad tjej. Men idag ska jag gå och fixa gymkort :) Så de ska lösas.
Nu ska jag lyssna på lite sköna låtar medans jag gör klart mig för skolan, kanske gör en kategori i "listan" efter detta inlägg också. Man vet ju aldrig liksom.
Ha en bra dag :)

Saknar fotbollen! Där sitter jag med min målvakts dress haha.. Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0